Növelje bevételeit marketing automatizációval!

 Az automatizált marketing előnyei:

  • E-kereskedelemben - Ügyfélmegtartás és ügyfelenkénti bevétel maximálása viselkedés-alapú, személyre szabottan célzott tartalommal. Átlag vásárlási érték növelése releváns vásárlásra ösztönző tartalommal.
  • Szolgáltatóknak - Ügyfélmegtartás növelése egyéni releváns ajánlat-megjelenítéssel. Vásárlói felvilágosítás előre megtervezett marketing tartalommal. Növeli az online eladás eredményt személyre szabott tartalommal és jól nyomon követhető vásárlói folyamattal.

  SALESmanago Marketing Automation 

 Egy automatizált marketing-szoftver definíció szerint képes automatizálni marketingfolyamatokat és feladatokat. A valóságban azonban ennél sokkal többre is képes! A SALESmanago, napjaink egyik vezető automatizált marketing megoldása számos beépített funkciójának segítségével lehetővé teszi különböző kampányok, események létrehozását, automatizált lebonyolítását, automatizált lead menedzsmentet, vagy akár különböző közösségi felületek automatizált kezelését is.   

Egy sikeres automatizált marketing kampány:

  • jobb minőségű leadeket generál
  • lerövidíti az eladási ciklust
  • növeli az eladást
  • növeli az ügyfélmegtartást
  • munkaórákat szabadít fel
  • növeli az eredményt

A SALESmanago automatizációs szabályok alapján dolgozik. Ezeknek az előre beállított szabályoknak az alapján a szoftver automatikusan reagál az adatbázisban szereplő kontaktok előre meghatározott viselkedésére, vagy profilváltozására. Ezeknek a szabályoknak köszönhetően egyszerű cselekvéseket automatizálva végre tud hajtani a rendszer: üzenetet tud küldeni az értékesítésnek például az potenciális vásárlók bizonyos aktivitása után. Másrészről teljesen automatizált kampányok és feladatok futtatását is lehetővé teszi az automatizált munkafolyamatoknak köszönhetően.

 Hogyan működik az automatizáció?

 A különböző előre beállított automata szabályok lehetővé teszik, hogy bizonyos marketing és értékesítési tevékenységeket automatizáljunk. Az automatizáló szabályokat egy szabályvarázsló segítségével tudjuk étrehozni, melynek három eleme van:

 Esemény – ami azt a történést jelöli, amire automatikus reakciót akarunk létrehozni. A SALESmanago-ban olyan események közül választhatunk, mint pl. Weboldal látogatása, email üzenet kinyitása, potenciális vásárló bekerülése egy adatbázisba, vagy ha a lead elért egy előre meghatározott értéket a lead-osztályozási skálán.

Feltétel – itt be lehet állítani, hogy az adatbázisból pontosan kik, milyen tulajdonságokkal rendelkezők vegyenek részt egy bizonyos automatizált folyamatban.

Akció – itt meghatározható, hogy pontosan mit csináljon automatikusan a rendszer: email küldése, kontakt továbbítása az értékesítésre, vagy kontakt frissítése, egy kategóriával feljebb osztályozása.

Alternatív szabályokat is be lehet állítani, amik akkor lépnek működésbe, ha valamelyik feltétel nem teljesül. A SALESmanago-ban korlátlan számú automata szabály állítható fel, melyeknek segítségével komplex automatizált marketing-folyamatok hozhatók létre.

 Hogyan működnek a munkafolyamatok (workflow)?

 Egy munkafolyamat több automatizált akció egymásutánja, melyeket egy lead bizonyos viselkedése vagy adatváltozása vált ki. A munkafolyamatokkal átfogó marketing-kampányok is könnyen megtervezhetők.

A munkafolyamatok használatával egy sor automatizált tevékenységet tudunk lefedni, ami eredményesebbé teszi a marketing és értékesítési erőfeszítéseket.

A munkafolyamatok használatával nagyon egyszerűen tudunk: 

  • Akciós kuponokat készíteniA weboldalon megfigyelt viselkedés alapján generált személyes, célzott tartalmú üzeneteket küldeni
  • Üdvözlő emailt és SMS-t küldeni
  • Adatbázist frissíteni: hibás kontaktok törlése, vagy kontaktok másik kampányba való átirányítása
  • Kampányok menedzselését egyszerűsíteni

Az automatizált marketing használatának hatásai

 Az értékesítési és marketing folyamatok automatizálásával jelentős mennyiségű időt tudunk megtakarítani, amit a dolgozók másra tudnak fordítani, például fontos stratégiai kérdésekre, vagy lead generálásra.

 Azok a cégek, akik már bevezették az automatizált marketinget ilyen fejlődésről számolnak be:

  • 300 %-os növekedés az értékesítésnek átadott kontaktok számában
  • Az elhanyagolt lead-ek számának csökkenése 80-ról 20%-ra
  • 10 %-os eredménynövekedés csak a kontaktmenedzsment funkciónak köszönhetően
  • 63%-nál az eredménynövekedés meghaladta a versenytársak növekedését

 Hosszantartó cégérték építése automata marketingfolyamatokkal

Az automatizált marketing használatával egy hosszantartó tanulási folyamat indul el a cégnél, amely értéket teremt. A marketing osztály tudást és tapasztalatot halmoz fel ideális munkafolyamatokról, és adatokról. A rendszerbe beépített CRM-nek köszönhetően, értékesítési tudás is keletkezik. Az automatizált marketinggel dolgozók tudást halmoznak fel arról, hogy mi működik és mi nem az értékesítésben és a marketingben, mi az ideális marketing és értékesítési folyamat és a potenciális vásárlók mit várnak el ezektől a folyamatoktól. Ez a felhalmozódó tudás hosszantartó, értékes tőkévé válik a cégben.

vissza a főoldalra